Manor Lords
Sztab VVeteranów
Tytuł: Manor Lords
Producent: Slavic Magic
Dystrybutor:
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Manor Lords
Producent: Slavic Magic
Dystrybutor:
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Pierwsza aktualizacja Manor Lords została oceniona przez graczy. Twórca już wie, co musi poprawić
Od momentu premiery jej twórca, czyli Grzegorz Styczeń, pracuje nad poprawkami. Pierwszy duży patch został udostępniony w miniony piątek, na razie tylko w wersji beta, aby mogli go przetestować co bardziej odważni gracze, zanim zostanie zaoferowany wszystkim użytkownikom.
Twórca na oficjalnym Discordzie podzielił się wnioskami z tych kilku dni testów.
Gracze ciepło przyjęli nową mechanikę pobieranego raz w roku specjalnego podatku dla króla, który naliczany jest od każdego mieszkańca i ma na celu karać za złą optymalizację naszej domeny oraz utrudniać gromadzenie dużej ilości gotówki. Twórca rozważa jednak wprowadzenie w nim pewnych zmian. Obecnie skaluje się on do poziomu osady, co nie do końca pasuje autorowi, gdyż nie chce on karać graczy za rozwój. Jednym z pomysłów jest skalowanie podatku do wirtualnych lat w rozgrywce, z czego podczas pierwszych pięciu bylibyśmy zwolnieni z tej opłaty.
Twórca uważa także za dobre podniesienie kosztów szlaków handlowych, ale tutaj także nie do końca jes
zcze wszystko gra. Autor przyznał, że musi dobrze przemyśleć, jakie dokładnie zachowania u graczy chce promować. Jeśli ostatecznym celem będzie ograniczanie liczby otwieranych szlaków do obcych podmiotów, to lepszym pomysłem może być np. wprowadzenie ich limitu czy dodatkowych kosztów utrzymania.
Pomimo zmian, łucznicy są wciąż zbyt słabi i może być konieczne kolejne ich wzmocnienie. Częściowo wynika to z tego, że zadawane przez nich obrażenia słabną z dystansem od celu, a naturalną skłonnością graczy jest stawianie tych jednostek daleko od wrogów. Ponadto twórca podejrzewa, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że padający deszcz obniża skuteczność tej jednostki.
Autor skoncentruje się w najbliższych dniach na tych wszystkich problemach, jak również zajmie się naprawianiem zgłoszonych błędów technicznych.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Twórca na oficjalnym Discordzie podzielił się wnioskami z tych kilku dni testów.
Gracze ciepło przyjęli nową mechanikę pobieranego raz w roku specjalnego podatku dla króla, który naliczany jest od każdego mieszkańca i ma na celu karać za złą optymalizację naszej domeny oraz utrudniać gromadzenie dużej ilości gotówki. Twórca rozważa jednak wprowadzenie w nim pewnych zmian. Obecnie skaluje się on do poziomu osady, co nie do końca pasuje autorowi, gdyż nie chce on karać graczy za rozwój. Jednym z pomysłów jest skalowanie podatku do wirtualnych lat w rozgrywce, z czego podczas pierwszych pięciu bylibyśmy zwolnieni z tej opłaty.
Twórca uważa także za dobre podniesienie kosztów szlaków handlowych, ale tutaj także nie do końca jes
Pomimo zmian, łucznicy są wciąż zbyt słabi i może być konieczne kolejne ich wzmocnienie. Częściowo wynika to z tego, że zadawane przez nich obrażenia słabną z dystansem od celu, a naturalną skłonnością graczy jest stawianie tych jednostek daleko od wrogów. Ponadto twórca podejrzewa, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że padający deszcz obniża skuteczność tej jednostki.
Autor skoncentruje się w najbliższych dniach na tych wszystkich problemach, jak również zajmie się naprawianiem zgłoszonych błędów technicznych.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens